b l u e . s k y



skolan med parken framför


I måndags när jag promenerade iväg mot tåget var det helt sjukt härligt väder. Ett antal minusgrader, friskt kall luft och blå himmel.

Åkte ner till Göteborg där det var två grader varmare (runt -6) men så sjukt mycket kallare i vinden och luften. Frös något helt otroligt när jag promenerade bort till Gårda och brandövningen som nalkades.

Hursomhelst, brandövingen och föreläsningen om brand i stall var ruskigt lärorik och jag känner mig nu riktigt peppad inför Göteborg Horseshow som smäller av om knappt en månad. Men först är det en hel del prov som ska betas av, prova och se ifall foten pallar av att ridas med samt annat fix och trix.

Idag är det ytterligare en super fin dag men jag kommer nog stanna inne, dels på grund av sjukt mycket plugg, men jag har dragit på en för jäklig förkyldning igen, ont i hals, strupe och lungor samt huvudvärk och hosta. Ingen go blandning.

Hoppas ni alla är friska och krya, och ut i det fina vädret med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0