20110612

Åhåjajah, jag lever än!

Jag måste erkänna att såhär under sommaren försvinner blogglusten en aning, så uppdateringarna här kan bli lidande. Men men, hur många sitter inne och läser bloggar på sommaren ändå liksom?

Jag börjar dessutom jobba nästa fredag och kommer på tisdag gå på sommarlov (mycket efterlängtat..!!!) så sedan blir det full fart! Har så många saker jag vill hinna med denna sommar att jag blir lite mörkrädd hahaha...

Ska nu dra ut och meka klart med min gamla moped som stått i garaget ett år. Den ska säljas och ge Sofia lite efterlängtade stålar som ska gå oavkortat till festivaler.

Ge er ut i solen nu, puss!

Kommentarer
Postat av: sannah

Hej! Va tycker du om våran nya design? :)

2011-06-14 @ 09:55:49
URL: http://sanzil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0