hey there, fever my old friend

Alltså, va faan hände idag?
.
Vaknade av känslan av att jag låg i en frys, var så galet kall att jag skakade. Tände tydligen ett doftljus som står bredvid sängen (hahaha liksom, eh, varför? Gott luktade det iallafall...) för att försöka få värme, för när jag vaknade igen några timmar senare brände jag handen när jag försökte leta efter min mobil på skrivbordet.
.
Jag har fortfarande inget minne av att ha tänt ljuset...
.
Sen, när jag somnat om igen, ramlar jag ur sängen och slår huvudet i foten på min stol. Går och lägger mig igen och sover till lunch.
.
Under hela denna tiden tycks min familj glömt av att jag egentligen hör hemma i skolan under dagarna så de lät mig sova och sova och sova.
.
Fast det visade sig att jag hade feber, så det kanske var lika bra att jag fick sova ut lite. Men jävla helvete då att jag blev sjuk igen. Får sådan sjuk ångest att jag tror jag dör... Och riksprov i kemi på fredag. Det blir kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0