New Design

Sorgligt nog funkade inte designen som fantastiskt duktiga Sofia Vienna gjort åt mig på MAC-datorer och Emelies dator (haha).

Så istället för att lägga massa jobb på henne (som redan gjort ett jättejobb med designen jag hade!!) så knåpade jag ihop en egen som jag hoppas ska fungera för alla.


Har lite problem med färgerna där man kommenterar, meeen, det fixar nog sig snart, haha... Fy faan vad jag suger på designer...

Däremot vill jag tipsa om att besöka Sofia's blogg, länk finns i högra hörnet!

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

naah, vad söt du är (:



Fin bild på snyggbill!!



svar: Det är lugnt ;)



Ja, jag såg rammstein i malmö i februari. SÅ UNDERBAR show. Lätt en av de bästa konserterna jag varit på, ska bli skitkul att se dom igen!

2010-05-13 @ 21:48:03
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0