Ljuva sovmorgon.

Chef som jag är, blåste jag av arbete idag pga dåligt väder, sjukdom och skada (allt finner man hos mig...hehe). Så det blev en sovmorgon, så jäääklarns skönt att jag höll på att smälla av.

Vaknade strax efter 10 och låg bara kvar i sängen och kollade på regnet och dagdrömde. Galet skönt!

När jag vaknat gjorde jag pannkakor samt lite adminastrivt arbete från jobbet. Måste springa ner till banken nu och fixa lite papper sen är det helg! Ruskigt skönt!

Tanken var att åka ut till båten ikväll, något som vore så jäkla mys, men lilla fantastiska Carro är hemma i Sverige igen efter några veckor i USA så det blir nog mys med den damen!


(från när vi seglade hem från Danmark, och i land på Marstrand. Jag hade tråkigt igårkväll haha)

Nej, på med kläder och ut i regnet, see yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0