inte oskuld längre

Som rubriken säger, idag rök den!

Har för första gången i hela mitt liv ätit på Pingvin, stället man MÅSTE äta på om man är en riktig Uddevallare, så japp, Sofia är inte en Pingvinoskuld längre!

Ursäktar för den pinsamt dåliga uppdateringen idag, men inledde dagen med att försova mig, sedan fysikprov, teater och tillsist käk och bowling med ÖP-brudarna, en riktigt härlig start på lovet!

Min sugiga uppdatering kommer pågå hela helgen då jag i morgon drar till Nyköping för att fira påsk hos mormor och morfar.

Kommer lägga in en bild jag ritade igår kväll (anledningen till försovningen..haha!) lite senare, don't miss it!

Kommentarer
Postat av: EMPO THA BEST

sv: men daaha, alla är fjortisar i munkedal :S

2010-04-01 @ 23:41:10
URL: http://empobabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0