Båtflickan

H-e-r-r-e-g-u-d-!


Helt plötsligt känns inte Military Training så jobbigt längre... Har burit ca 500-700 kg vatten fram och tillbaka, samt KLÄTTRAT I STEGAR! Jag lovar, spindlar, clowner, stryptag och stegar är banne mig något av det värsta som finns. Snacka om att hjärtat lekte kapplöpning när jag stod där 4-5 meter upp i luften och skulle klättra ner för stegen som stod lutad mot båten och gled både åt höger och vänster.

Men, efter 4 snabba timmar körde vi trötta och glada hemåt och stannande på vägen för att köpa kebabtallrik, sånt sitter aldrig fel!

Nu, VAMPIRE DIARIES!

Kommentarer
Postat av: EMPO THA BEST

ÅÅÅH vad jag längtar tills i morgon då 17 kommer ut!!!! :D

2010-04-08 @ 18:03:37
URL: http://empobabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0