Sunday without the sun

Japp, här blåser det i knutarna och molnen täcker himlen. Sommaren är väl inte slut? Inte än?

Denna söndag har iallafall varit ganska bortkastad. Var uppe kl 8 och åkte upp till hästen min och släppte ut honom och hans stallkompis. Sen blev det till att mocka, fixa vatten och mat sen åka hem igen och göra absolut ingenting. Har ingen energi kvar, tror banne mig jag börjar bli sjuk...

Får förhoppningsvis en lite bättre kväll med mys med hästen och trevlig hemmakväll med god mat och någon film. Inte helt fel det heller. =)

Kom precis på att jag faktiskt tränat idag! Gjort situps, armhävningar, "sälrörelsen" (haha, kommer inte ihåg vad den heter, men ni vet när man ligger på mage o lyfter armar och ben från golvet samtidigt?) och trampat på min stegmaskin. Lite duktig känner man sig nu ju!



Vadå roligt väder utanför fönstret? Hahaha, lägg märke till ljusen som inte riktigt pallat sommarvärmen :)


Kommentarer
Postat av: Andrea

det heter rygglyft lilla sofia xD

2009-08-03 @ 00:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0