2 0 1 1 0 9 0 6

God morgon!

Var det någon som såg Idol igår? Klart det var, hahah....elektropop!

Har hunnit duscha och äta frukost (banan) så snart bär det vidare till skolan för en dag full med psykologi, kemi, fysik och matematik. Roligt? Niet.

Men gud vilken natt det var idag... Somnade vid midnatt och började genast drömma om björnar. En björndröm är samma som förstörd nattsömn. Jag blir så rädd. Så jäävla rädd att det är outhärdligt. Usch usch, läskiga björnar...

Så, någongång mellan 3 och 4 vaknade jag igen av att jag hade vänt mig 200° i sängen. Istället för det typiska huvud på kudden, fötter längst ner, så låg jag med huvudet mitt på sängen med en hög av täcket som kudde. Ena benet låg på backen, det andra hade jag slängt upp på min skrivbordstol och rumpan balanserade på sängkanten. Inte särskilt bekvämt, och totalt exponerad för eventuella hungriga björnar som av misstag skulle kunna passera igenom mitt rum.

Tog inte lång stund förrens jag åter grävt ner mig i säkerheten under täcket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0