a b d u c t . a b d u c t i o n

Tänkte i förväg be om ursäkt till alla er "Team Jacob"´s...

Igår firades lördagen med god mat samt "Water for elephants" på TV. Och vilken rulle, den var faktiskt riktigt bra! Mycket imponerad av Mr Robert "Edward Cullen" Pattinsons insatt, han gjorde ett kanonjobb verkligen!

Sen spelar även en utav mina favoriter i denna film, Christoph Waltz som är helt fantastiskt bra (som vanligt).



Och jag tycker det är jättebra att skådisar som lyckats få roll i en superhit (Twilight) sedan jobbar sig vidare, uppåt. Robert Pattinson har lyckats grymt bra där. Han har gått från tonårsflickornas drömman till en respekterad skådespelare i Hollywood. Ta bara filmen ovan, eller Remember Me som är OFANTLIGT bra.

Men, någon måste ju misslyckas också.

Taylor Lautner.

Han har jobbat hårt på att ta sig in i djungeln hos de stora skådespelarna. Men, han körde vägen genom en klassisk Hollywood-rulle med överdrivna specialeffekter, dåligt manus, förutsägbar storyline och pinsamt skådespel.

Har ni sett reklamen för filmen Abduction som visas på vissa bloggar? Taylor Lautners nya film.

Undvik den. Den är redigt kass. Verkligen skitdålig. Man får dålig smak i munnen och illaluktande tår av att se filmen, på allvar alltså.



Jag har aldrig gillat Taylor Lautner. Hans roll i Twilight är i min smak osympatisk och jäkligt jobbig att tycka om. Han är också väldigt svag i sitt skådespel och har verkligen bara ett ansiktsuttryck. Och stackarn kan ju inte heller kompensera sitt dåliga skådespel med ett vackert yttre, för det har han inte heller (i.m.o).

Sen får han en roll i en film som inte ens Johnny Depp hade kunnat rädda. Nej, mina vänner.

Kort och gott, se inte Abduction, ni kommer bara bli jäkligt arga och frustrerade över att så dåliga filmer ens får skapas.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hosthost, team jacob här ;) I twilight filmerna tycker jag att han gör ett jättebra jobb, och ser hlet sjukt snygg ut såklart. Hans roll, Jacob alltså, är ju som han är, men det kan inte Taylor rå för. Men jag rent ut sagt hatar Robert, eller Edward, båda rättare sagt... Hatar hans karaktär i filmen, han är ful som skit och har ingen "fin" personlighet, robert alltså. Men i Water for epephants tycker jag att han gör ett bra jobb, även om hans utseénde förstör allt.

Abduction kommer jag lungt att se, älskar den redan.. ;) Har tyckt att den ser ut vara lite b på alla klipp som jag har sett. Men det är inte Taylors fel de. Taylor är så himla go och rolig utanför filmer, en dröm man!:D

2011-10-09 @ 19:07:46
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha ja, det kankse man gör, eller du då, jag stannar vid den bästa sidan ;)

2011-10-09 @ 21:48:42
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha ja, det kanske man gör, eller du då, jag stannar vid den bästa sidan ;)

2011-10-09 @ 21:49:04
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0