sunday

Gött trevlig kväll igår hemma hos Anna, massa ny bekantskaper, mysigt snack och mycket blod, hahaha! Vi firade in tre stycken som klev in i vuxenåldern, grattis igen brudar!

Jag tog inga bilder själv under kvällen på jag hade blod på både händer och fingrar och inte ville offra min mobil, hahaha, så jag väntar tålmodigt på att alla andra ska lägga in sina bilder på facebook. Så så småningom kommer fler bilder.

Min outfit skulle iallafall vara hon blondinen från Charlie's Angels, men eftersom jag inte hann göra iordning hår eller skaffa rätta kläder blev det mer en misshandlad tjej med pistol? hahaha...





Nu blir det matteplugg för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0