ge mig SOMMAR nu

Vädret idag har varit riktigt riktigt för jävligt... Kulingvindar, snöslask och regn. Blåste sönder två av mina paraplyn och kunde inte gå till brevlådan utan att komma in blöt som en liten liten katt...

Och som toppen på grädden hade jag sjukt ont i mina jäkla knän, och fick gå 3,5 km till stallet i snorvädret.

Meeen, hästen var så go och mysig att det var värt resten av skitdagen hahaha... Kände ändå att jag var tvungen att klaga lite först, jag är ju en kvinna med PMS!

Nu känner jag bara för att ladda ner någon film, fixa kaffe och skumma mjölk och sedan sitta och teckna en stund men planen var att lägga lite tid på matten innan sängen kallar.

Blir troligen ingen matte ikväll. Hähähäh....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0