july second

Åkte ut med båten igår och spenderade natten ute till sjöss, innan jag blev avkastad i Lysekil, sprang upp till min lägenhet för att hämta plånbok och datorladdare som jag lyckats glömma där, hahaha...

Är nu tillbaka hemma och kan ÄNTLIGEN skriva på datorn igen som inte får ryck såfort man försöker logga in på en website... Smartphone och iPad i all ära, men det ersätter då satan inte en gammal go dator.

Kikar på lite kameror också, ska försöka få tummen ur och köpa en ny. Trotjänaren Canon EOS 350D är nu tyvärr väldigt begränsande, och inte minst krånglig. Det märks att den har några år på nacken, tyvärr...

Ni med systemkameror, har ni några tips på vilken godbit man ska spana in?
Tanken är att införskaffa kamerahus och ett bra vidvinkelobjektiv, teleobjektiv har jag redan ett riktigt bra. Sjukt sugen på en 7D men satan vad den kostar...

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

Jag gillar min Nikon D3100, det är en ganska enkel, och inte så farligt dyr heller. Har inte så mycket erfarenhet av kameror, men jag tycker den funkar bra.

2011-07-02 @ 21:36:43
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0