snow is falling, all around us, children playing, having fun lalalala

Efter snömulande och min vurpa igår (mina skosnören knöt ihop sig medans jag gick så helt plötsligt satt mina fötter ihop och jag föll som en fura hahahaha) vaknade jag idag med en ganska välförtjänad ond hals.
.
Och såklart var det tvunget att vara en av de finaste vinterdagarna so far idag också, sol, blå himmel och lätt snöfall.
.
Men men, med mitt skräpiga immunförsvar som kastar mig varenda sjukdom såfort jag blir kall om rumpan var det ju ganska förutsägbart. Nä vet ni vad, nu blir det andra bullar.

Kommentarer
Postat av: EMPO THA BEST

HAHAHAHAHAHA, vurpan <3

2010-11-30 @ 22:08:42
URL: http://empobabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0