masquerade

Sista gången jag drar till PLS-fest, har gett det två försök nu och det känns bara som ett enda gymnasiedisco. Men kvällen var helt okej tack vare mina galna vänner.
.
Kvällens bästa var ju helt klart när jag och Linda fick dra isär två helt galna brudar som försökte döda varandra efter en liten knuff. Tragiskt.
.
Men själva utklädningsgrejjen var jävligt roligt, och förberedelserna var mycket roligare än själva festen, så något gott kom ju ur det ändå hahaha!
.
.
.
Sofia (ja, jag alltså hahaha) körde hardcore militär med min brors set från USA
.
Ludvig blev the Silverman hahaha
.
Hur vi inte kunde vinna utklädningstävlingen är för mig omöjligt att förstå.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0