det vankas jobb tror jag

Kom precis hem från besöket hos familjen jag ska hjälpa, och gud vad det känns bra! Barnen är supergulliga och föräldrarna jättetrevliga! Redan på torsdag kör vi igång med simskola, haha.

Lunchen jag var på tidigare bjöd på det jag fasade. KÖTT. Herregud, dom snackade på i evigheter om det exklusiva vildsvinsköttet dom fått och hur garneringen gått till.

Strax efteråt började dom prata om hur man slaktade djur, tog till vara på blodet och alla inälvor och åt dom med. Aptit? Nja.

Men, eftersom man är så väluppfostrad tog jag ändå en liten bit och åt, what to do liksom?

Vilka jädra i-landsproblem jag har haha!


eat me!

Kommentarer
Postat av: En modells liv

Har lagt till dig nu på bloglovin :) din tur!

2010-03-14 @ 21:21:42
URL: http://modellinglove.se
Postat av: En modells & statist liv!

vad bra :D

2010-03-14 @ 21:51:55
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0