Worst pies in London

Ååhå idag är min dag! Pluggar lite samtidigt som Sweeney Todd är på TV, bästa sättet att plugga! 
.
Andrea åkte vid 12 och sen dess har jag bara slappat men ska nu snart fixa frukost/lunch för sånt ska man tydligen äta haha. 
.
Iallafall, det Andrea snackade om tidigare när hon bloggade är att jag snodde hennes mobil och skickade massa random sms till folk och fick Pontus att tro att Andrea blivit blond och till Olle sa jag att hon vunnit en resa till Karibien så att jag, Andrea och han skulle åka första helgen i April..och han köpte det ! hahha!
.
Men det värsta var ju att jag tydligen tagit upp min dator mitt i natten och börjat chatta på msn? Vet inte om någon kommer ihåg att folk för en tid sedan klagade på att jag chattade om helt random saker mitt i natten, vid 4-5? Hursomhelst, det gjorde jag inatt med och Andrea såg mig! HAHHA!
.
Nörda i sömnen, känns bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Haha ja det är ju det dom är -.-

2010-01-10 @ 14:51:04
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0