sweet sweat

Herregud, dog nästan förut alltså... Tog av mitt bandage på handen för jag kände att jag verkligen var tvungen, tvungen, till att teckna lite.

Trots smärtan i handen tog jag tag i att få till det där rackarns håret på bilden jag lagt ner över 10 timmar på så långt.

Svetten rann längs ryggen på mig (det var riktigt nervpirrande att dra alla små sträck) och med en riklig mängd handsvett ramlade pennan ur handen på mig två gånger och gav flickan på bilden två finnar. Tacka vet jag sudd och knådgumma, tadaah, hon blev räddad.

Men, jisses, jag har en puls högre än om jag sprungit ett maraton. För en teckning. Knepigt.

Hur långt jag har kommit får ni se imorgon, nu är det banne mig för mörkt.

God natt och sov så gosigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0