Tisdagsambassadööör

Gah, min rygg! Har varit "ÖP-ambassadör" hela förmiddagen och försökt rekrytera 94:orna till vårat program. Lite småkul först men guuud så drygt det var efter ett tag bara "heeej är ni intresserade av NV eller SH?", enda svaret man fick var typ "nej", "vi har redat pratat med er" eller "kaaanske" hahah :P
.
Men jag o Emelie ägde ju såklart så nu kommer massa små barn till oss nästa år haha :D
.
Vi har även lovat att inte äta godis till jul tidigast! hahahah faaaail :D
.
Nu har vi iaf 70 min matte, ska plugga som en lite griiiis så jag hinner med planeringen denna veckan. MAATTE!!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

hahahah, aa fan va bra vi ääääääääääääääär!!! :D:D

2009-11-17 @ 21:26:48
URL: http://emeliealdegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0