"So I raise a morphine toast to you. And, should you remember that it's the anniversary of my birth, remember that you were loved by me and you made my life a happy one. And there's no tragedy in that."

 

Den är morbid, orättvis, djup, vacker, lycklig, sorglig och helt fantastisk.

(och trailern gör den inte rättvis in i det minsta)

 

 

Kan direkt erkänna att jag ville se den efter att ha sett rolluppsättningen och inte så mycket pga handlingen, men den är verkligen otrolig. Många tycker den är piss, andra tycker den är grym. Se den och bilda en egen uppfattning.

 

 

 

Names get carved in the red oak tree,
of the ones who stay and the ones who leave.
I will wait for you there with these cindered bones.
So follow me, follow me down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0