G H S day f o u r

Då jag var ledig under day three så blir det inget sådant inlägg hahah!

Klockan 9 hoppade jag på tåget (efter att ha fått springa som en tok ner! 1,5 km på 6 minuter är KÄMPIGT!) och började mitt pass strax före kl 11. Upp till stall 4/5 för att tejpa ihop golvmattorna som låg i boxar och stallgång. Vilket jävla slit, sitta på knä och tejpa flera hundra meter, hahah... Jag själv gjorde slut på 6 silver/svarttejp rullar, de andra 3 gjorde slut på lika mycket.... De som byggt stallarna har varit lite slarviga igår och det är sådant vi sedan måste åtgärda.


Åkande med diesel- och elfyrhjulingarna också såklart!

Efter två timmar drog vi på lunch innan vi började syna stall 3 som också är ett jädra jobb... Då ska allt som kan tänkas vara skadligt för hästarna tejpas för. Minsta lille skruvhuvud ska tejpas för. Känns i armarna efter ett tag då man både klättrar på väggarna och kravlar på golvet, hahah... Sen möte med FEI samt stallmöte innan middag och sedan packa halm och hö. Lämnade Scandinavium kl 20 och kom hem vid 22. Lång dag, men med massor av skratt.


Vårt fikabord i stallkontoret, skyltar överallt hahaha...


Sätter upp sargreklam i arenan

Idag kommer äntligen HÄSTARNA!! Jobbar mellan 15-01 idag, och hästarna kommer från kl 18 in på sena natten så det kan nog bli senare än vad jag är schemalagd. Så kuuul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0