naughty

Var ett tag sedan något skrevs här, men har för mig egen skull bestämt mig för att komma igång igen. Det är ju verkligen vråroligt att gå tillbaka i arkivet och läsa sådant som jag skrev om för länge sen. Och just nu lever jag i en speciell tid, sista få månaderna i skolan och det är så mycket som snurrar runt.
Så, här kommer lite bilder från tiden som varit.

Spenderat många timmar i stallet


Och många timmar i sadeln på den finaste Preston






Förberett båten för havet och sommaren (den blåa)


Gratulerat fina vänner som fyllt hela 19 år


Njutit av solen och värmen






Umgåtts med många fina vänner och delat massor med skratt




Nu måste jag skutta in i bilen och rusa iväg mot stallet, så för tillfället får detta räcka.

Ha en fin fortsatt dag!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Åh vilken fins häst. :) Dom andra bilderna var med fina givetvis, men hästen var nog liite fianare!

2012-05-14 @ 21:51:35
URL: http://Marielleks.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0