mornin'

Sitter i sängen och lyssnar till KoЯn samtidigt som jag försöker återhämta mig från nattens händelser, hahahah....

Åh, det var länge sedan jag blev SÅ skräckslagen som i natt (det var möjligtvis när jag mötte cyberbjörnen i RDR)

Jag var redo att hugga ner någon, det kan jag säga utan att överdriva.


Det är nämligen så att jag har ganska stora problem med att sova på kvällarna och ligger ofta vaken i timmar innan jag somnar. Så inatt, låg jag i sängen och försökte sova när det smäller till någonstans ute. Vaknar till lite och ligger sedan och lyssnar efter ljud. Efter ca 5 min kommer nästa smäll, och denna är mycket närmare huset.

Det blir tyst en stund och jag börjar väl nästan slumra till när jag hör någon gå på våran grusuppgång. Hör sen någon gå nedanför mitt fönster. Ligger helt knäpptyst och hör sedan hur en stege flyttas. Blev så rädd att jag var beredd att springa in i min garderob och gömma mig.

Men, jag som är lite paranoid, har alltid, ALLTID, en kniv (heheh) och en försvarssprej som ligger inom räckhåll från sängen. Så jag griper tag i dem, tar av alla skydd och sitter där redo på att någon ska ta sig in i huset.

Men, såklart så hörs det inget mer sen, och tillslut somnar jag och vaknar upp fullt levande idag. Kan dock fundera på vad faan det var som lät. Otäckt var det iallafall.

Så nu vet ni, gör inte inbrott i mitt hus, för jag är armed hahaha....



WAAAAAH BLOOOOD PÅ KNIIIVEN!!!
Fast nä, det är rost, så välanvänd är den förstår ni hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0