fina livet

Det är fint att se på statistiken att det faktiskt är en väldig massa som besöker min lilla blogg varje dag trots att någon uppdatering inte sker. Puss till er!

Men, ni vet som man säger, plötsligt händer det och vips så är jag här inne och skriver igen.


Tänkte vara proffsig och köra en dagens "facelook":



Tränar som ni förstår inför första studentfesten i maskeradtema som är på onsdag, vad jag ska vara är ännu väldigt hemligt.

Så, nu tänkte jag faktiskt hålla lite bättre uppdatering här inne, då jag imorgon kliver på lovtåget och firar en vecka ledig med massor av bloggande, plugg och festligheter!

"You'll remember me when the west wind moves
Among the fields of barley
You can tell the sun in his jealous sky
When we walked in fields of gold
"
-Eva Cassidy / Sting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0