third of november / b i r t h d a y

God morgon!

Sitter nu i soffan och njuter med en kaffekopp över tanken att jag faktiskt äntligen är 18 år. Som jag har längtat efter den här dagen alltså, och ärligt talat som känns ju allt precis som vanligt.

Drog igårkväll (visade legget för vakten precis 00,01 hahaha kung) ut på Mortens som hade Halloweentema för alla studenter, och mötte där upp med alla mina goa 18+ vänner. När det sedan stängde vandrade jag hem och kraschade i sängen innan mina fina föräldrar väckte mig några timmar senare med tårta och kaffe, samt presenter.

Och åh, så bra dom känner mig... Fick Sharon Osbournes självbiografi som ska bli superrolig att läsa! Fick ju Ozzy's förra året när jag fyllde 17 av Carro, och den var verkligen grym. Fick även en hel del kläder samt nagellack, sånt där som man alltid uppskattar!

Men, det bästa av allt, fick en heeeelt underbar cykel från Velorbis! Såg deras cyklar och tillbehör första gången i vintras, när jag och pappa stod där och dregglade över dem.


(bild från google)

Designade i Danmark och handgjorda i Tyskland, med lädersadel och helröd som bilden visar. Såååå fin!

Ska sno en bit av tårtan nu och sedan försöka styra upp en lunch, take care!

Kommentarer
Postat av: Lisa - tecknar

Grattis! :)

2011-11-03 @ 13:10:46
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0