h e l g e n ?

Hade ett otroligt lyckat födelsedagsfirande i fredags med ett gäng goa vänner. Efter ett par timmar hemma hos mig drog vi ner till Harry's för att fortsätta kvällen.

Det var utan tvekan den absolut roligaste utekvällen so far, alla var på ett jäkligt bra humör och allt var grymt bara.

Men lördagen....

Vet inte vad som gick fel, troligen så var det min ej helt friska kropp som hamnade i slagsmål med den goa cidern, för usch, har nog inte mått sämre på länge.... Feber, spytt, migrän och varit riktigt riktigt dålig. Kan inte ens skylla på att det skulle vara en bakfylla, för detta var något out of this world...

Men, idag när jag vaknade mådde jag iallafall lite bättre, så då blev det en långpromenad och brunch för att fira lilla pappa på farsdag! Blev en riktigt lyckad söndag, dock kantad med kemiplugg då det är slutprov imorgon...

Until next time, toddles!

Kommentarer
Postat av: essay writing

I like organize different unusual parties on weekends. All my friends are happy after visiting them.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0