five hours later

Hej hej!

Hade idag 5 timmar SvB-provskrivning.

Förstå nu att jag, en blond tjej med provångest, ska sitta i 5 timmar och våndas. Saken är den att förutom att bli totalt tom i skallen på alla idéer så sitter jag och spänner varenda muskel. Inget som jag märker av under tiden (förutom lindrig kramp), men sen, några timmar senare, så är varendra muskel stel som en bräda och fötter, armar och speciellt nacken knäcker och knakar så det gör ont.

Så nu sitter jag i soffan och försöker plugga samtidigt som hela nacken värker, och knakar. Vidrigt jobbigt, men skönt att det provet är över...

Ska nu fortsätta med min tråkiga uppgift, innan det blir till att se avsnitt 6 av Game of Thrones för 2a gången. Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0