far a w a y

Sitter under en varm filt i soffan och har precis ätit upp några pepparkakor. Kan låta soft, men lägg till en mensvärk som är utöver denna jord så blir det inte lika häftigt längre...

Är så galet sugen på att åka iväg någonstans för ett litet tag, men pengar är ju en bristvara hos mig så det tar stop direkt. Bättre blir det ju inte heller när Ryan Air tar 89:- till London, vilket jag faktiskt skulle ha råd med ifall jag skulle kunna tänka mig att sova på parkbänk i Januari. fml




Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaaa! och snart kommer du över med :D

2011-11-30 @ 11:14:54
URL: http://mati.blogg.se/
Postat av: Anonym

kom till halmstad nuuuu

2011-12-01 @ 17:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0