be my storm




Drömde hela natten att jag och Amanda var fast i en snöstorm uppe vid skolan där jag har mina Båtförarbevis-lektioner. Som vi kämpade mot snön, som varje sekund verkade bli djupare. Tillslut så blev vi insläppta i skolan, innan vi blev utkastade igen då det var ren panik överallt. Som tur är så hittade vi varsin häst och kunde kämpa oss runt i snöyran.

Sen vaknade jag. Och insåg att botten till min dröm var stormen utanför. Som det blåser!!!

Vädret den här helgen har varit helt åt skogen... I fredags när jag och Erik satt och spelade Skyrim på kvällen så lystes plötsligt hela rummet upp av en ruskigt kraftig åskblixt. Tre blixtar slog ned allt som allt under 5 minuter, sen blev det lugnt igen. Och resterande delen av helgen har det blåst som besatt och växlat mellan regn och uppehåll.

Som ni ser på bilden så har vi trevligt väder att vänta idag. Just nu verkar det dock ha lugnat sig lite ute, så troligen är det lugnet före stormen. Ska snart hoppa i bilen och köra de 4 milen till stallet för att göra stallsysslorna. Varken jag eller häst kommer sticka näsan utanför dörren idag, det kan jag lova hahaha!

Ta det försiktigt idag allihopa!

Kommentarer
Postat av: research essay

I scare such events. I think that something could happened with me or my family.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0