pain

För några dagar sedan skulle jag göra en glidning (ni vet, ta fart och gliiiida fram på golvet i skateboardstyle) i köket.

Jag missbedömde min glidförmåga och hade en go fart rakt in i en "tröskel" (aka, trägolv som går över till klinkers med en supervass kant på 1,5 cm. Vi har alltså inte satt upp en tröskel där, utan där finns en sk. tådödare). Det gjorde fördjäävulskt ont men jag hade på mig nylonstrumpbyxor och var påväg ut genom dörren till bio så jag orkade inte ta av mig alla plagg för att kika hur mycket jag lyckades förstöra foten.

Lite drygt 20 timmars haltande senare åker nylonbrallorna av och avslöjar en illblålila sida av foten samt en blödning mitt på trampdynan som ser ut som en ful svart/blå enkrona.

Försökte få till en fin bild på spektaklet men jag tycker fötter är så vidrigt fula att något sånt tänker jag inte bjuda på. Men ser ni mig halta runt vet ni nu varför! hahaha

Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0