Bad Girl

Har mått riktigt förjävligt ett par dagar, haft feber från och till, huvudvärk, magont, frusit och svettats. Har helt enkelt inte orkat blogga.

MEN, mina kära vänner, stordåd kan hända när man släpper datorn.

Jag plockade fram pennorna och dammade av mina papper. Vilket sjukt fantastisk känsla. Pennorna bara slirade fram över pappret, ganska aggressivt dessutom och en tanke föddes. Jag gillar egentligen inte att måla helt utan något att få inspiration och vägledning från då jag fortfarande är ganska grön i mitt tecknande men denna gång fanns bara en ljusbrun vägg att sno idéer från.

Den är inte klar ännu, men publiceras nog imorgon. Tills dess, sov så gott och dröm om denna vackra nunna, för fy farao vad han är snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0