Yesterday

Hej hej! Hoppas ni är ute och njuter av den fina dagen!

Igår var den stora dagen, med fotografering och grejjer. Jag var så nervös att jag trodde jag skulle spy och innan jag skulle åka dit ville jag bara ställa in allt ihop, hahah....

Jag trivs bakom kameran, med kontrollen och friheten att kunna skapa något jag vill se eller känna. När jag istället är framför kameran tappar jag den kontrollen, dels för att jag inte skulle vilja se bilder på mig själv, och dels för att det är då upp till fotografen hur han/hon väljer att ljussätta, vart fokusen hamnar och hur bilden beskärs.

Dessutom var det jag och en annan tjej som skulle fotas, och hon är verkligen jättejättesöt och snygg, med vackert hår och allt man vill ha. Snacka om att självförtroendet sjönk när man ställde sig framför kameran efter henne, hahah...

Han tog ungefär 200-300 bilder med 4 olika outfits, och alla ska skickas till mig, så någon bild kanske jag nöjer mig med som kan publiceras, ni får se på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0