p o c a h o n t a s

Har kanske råkat dygna idag... Bestämde mig för att teckna en kortis igårkväll. När jag var klar var klockan 05 någonting och alarmet stod på 07 så det var bara att sätta igång kaffet.

Hursom, blev sjukt sugen på att se Pocahontas inatt så jag tankade ner den och blev nykär igen. Den är ju så himla fin! Helt klart en av mina favoritfilmer!



MEN VAD HÄNDER SEN DÅ?!

Jo, jag upptäcker att det tydligen finns en Pocahontas II så jag startade igång den också.

Vilken jävligt röten besvikelse.

För det första, den är inte alls lika bra tecknad, ploten är skittråkig, men det absolut värsta.......

VARNING FÖR SPOILER!







Hon dumpar John Smith?! Efter ett tårdrypande farväl i första filmen så går det över till andra filmen där det bara är tack och adjö, Pocahontas har hittat en ny, inte lika kul, kille som dock delar Johns namn. John vs John.

Måste nu se om första filmen för att få den där mysiga kärlekskänslan igen.

Kommentarer
Postat av: Helena

Håller helt med dig!!

2011-07-29 @ 09:19:46
URL: http://engstromhelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0