I'm coming home

Har spenderat hela dagen i Lysekil, försökt reda ut lite bekymmer från jobbet (alltså förlåt men...puckade människor finns det många av.......) samt flyttat hem alla saker från lägenheten.

Så, nu bor jag hemma igen! Och är ledig hela sommaren med en sjudjävulskt jäkla sug efter något att göra. Bokar som tur är resa till Grekland på måndag, och ska luska fram några biljetter till Way Out West, så lite blir det att göra i Augusti som tur är, men fram tills dess alltså...

Alla i min familj är ju sorgligt stora djurfantaster, men då min bror har allergi har vi fått göra oss av med alla fyrfotade sen ett par år tillbaka.

MEN, nu kanske det blir en liten going som kommer knalla runt på golvet här hemma, det återstår att se. Om inte annat, så köper jag mig en hund om 1-2 år, beroende på vart i världen jag hamnar, au-pair eller flytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0