2 0 1 1 0 7 1 0

Hej hej!
.
Har inte haft någon direkt lust till att blogga den där helgen då livet inte riktigt varit på min sida. Kan inte somna på kvällarna och att sova mellan 04 till 09 i veckors tid sliter som faan på både kropp och knopp vill jag lova.
.
Har blivit massor med bök med jobbet och jag har därför beslutat att sluta där. Sjukt tråkigt med tanke att jobbet skulle finansiera alla sommarens härligheter. Hejdå med allt roligt liksom.
.
Det blir därför inte av något med att bo i egen lägenhet heller, så alla planer har ju blivit dumpade.
Men, jag är ju ledig hela sommaren, så det kan väl tänkas vara positivt.
.
Får försöka fundera ut hur jag ska ha råd med allt nu bara... Rammstein i vår, London över nyår, Grekland i Augusti, körkort etc  etc.
.
För att liva upp livet lite så beställde jag hem ett par nya skor i fredags, hur firar man annars bäst in arbetslösheten än att slösa pengar? Filosofen Sofia hahaha...!



Kommentarer
Postat av: Lisa - tecknar

Vart har du beställt de där snyggingarna? :O

2011-07-10 @ 18:00:12
URL: http://lisbom.blogg.se/
Postat av: simones

Riktigt snygga!

2011-07-11 @ 11:55:37
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0