steal my blood

Har varit på Vårdcentralen där de sugit ut blod ur armen på mig och har tagit 5 olika prover för att se vad det är som är fel på mig.

Alltså jag trodde jag skulle dö när hon plockade upp nålen stor som en tumme och skulle köra in i armväcket på mig. Eller ja, den var väl stor som en tandpetare, haha, men satan vad ont det gjorde.

Har tagit prover nu för att se om jag har några svåruttalade sjukdomar/virus mer än bara magkatarr. Om all sanning ska fram så tog jag även ett prov för cancer, det kändes ju sådär? Men läkaren påstod att han bara ville utesluta allt så vi får lita på honom.

Imorgon eller på torsdag får jag besked. Visar allt tomt så är alla jäkla symptom grundade i stress och det är nog banne mig det svåraste som finns att bli av med.

Har nu också skapat en kategori som heter "Bad Luck", det kändes sjukt passande till mig och mina skador och sjukdomar, hahahah....


Kommentarer
Postat av: EMPO THE BAST

jag och carl ringde förut för att höra hur de va med dig, men fetaste dissen fick vi :(((

krya på dig, fysik provet var bajs <3

2011-01-18 @ 16:11:33
URL: http://empobabe.blogg.se/
Postat av: Helena

Låter inte kul! :(

Jag hade lite liknande förrförra sommaren, fick oförklarligt magont, och man hittade inget fel på mig. Tillslut kom vi fram till att det berodde på dold stress och nervositet.



Hoppas nu att du kryar på dig! Håller tummarna för bra besked. :)



Kram!

H_lena på buke

2011-01-18 @ 18:52:53
URL: http://www.engstromhelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0