Häst var det här

Kul kul kul! Har fått uppdrag av ett företag som samarbetat med både H&M och en drös kändisar (Rihanna, Tokio Hotel, Katy Perry, Robyn) att vara "stand-in graphic designer" för deras uppkommande projekt. Jag är nöjd! Hahaha



Sen har jag blivit med häst! La ut en liten krok i ett stall där Carro rider en häst att jag fanns tillgänglig ifall någon vill ha hjälp. PANG BOM, numera tränar jag en 13 årig valack på 176 stolta centimetrar i mankhöjd. En såkallad bjässe alltså. Ruskigt roligt att komma igång och rida igen!

John Wayne, släng dig i väggen!





På min gamla häst som jag tyvärr sålde för lite drygt 1 år sedan, lille Krut, som jag har på tok för lite bilder på...

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

VA? På riktigt?? Grattis!! Vad roligt!



och tack för din fina kommentar.

2011-01-24 @ 20:24:47
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0