2 0 1 1

Ett nytt år, en ny start, nya möjligheter.

Avslutade året med en sjukt mysig middag hemma. Åt oxfilé, krabbklor, chokladmousse och panacotta samt drack gott tillsammans med mina föräldrar och några goa vänner. Planen var egentligen att fira med vänner och festa till det lite, men blev så lägligt sjuk strax innan nyår och hade lite feber igår förmiddag.

Ska nu se klart på Inception (jag som trodde det var en typiskt överskattad film, men jävlar vad bra den är!!) och sedan teckna klart ett porträtt. Riktigt go start på året (jag sov även till 14,00 idag hahaha.. Illa...)

Och tänkte städa upp bloggen lite också, börjar bli väldigt trött på min design.

Men tills dess, TREVLIG FORTSÄTTNING och HOPPAS ERAT 2011 BLIR DET BÄSTA ÅRET SO FAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0