2 0 1 1 1 2 1 2

Hej!

Det är såå jäkla skönt att vakna upp och veta att man har studiedag. En smula värre blir det dock när man måste inse att dagen behöver spenderas med att plugga fysik, men det får väl gå an.

Om några timmar avbryts dock pluggandet och jag tar tåget ner till Göteborg! Först blir det lite julshopping och en tur till Eriks skola innan det är dags för möte på Scandinavium inför Göteborg Horse show 2012!

Jag ska nämligen jobba nere i stallen under tävlingarna och det är dags att börja planera redan nu. Ska bli så roligt att få jobba så nära världens bästa hästar och ryttare, februari får gärna komma redan nu! hahaha...

Bilder från tidigare år av GHS då jag vart där som publik

 

 



Kommentarer
Postat av: SHUNi- hästblogg

Hej! Kolla gärna in min hästblogg :) om du också lämnar en kommentar så betyder det mycket! :)

2011-12-21 @ 12:05:29
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0