This ain't football why the fuck they tryna tackle me?

Alltså, vad är det här för jävla skit...

Fredag - Högt uppe i luften, någonstans över Tyskland känner jag hur en igelkott av den elaka sorten ploppat ner i halsen på mig och gör uppror. Får vidrigt ont i halsen helt plötsligt, och blir sjukt trött. Tror det beror på 7 nätter och dagars festande samt för mycket surisgodisar så tänkte inte så mycket på det.

Lördag - Vaknar med feber, halsont, ont i kroppen och huvudvärk. Tror att jordens baksmälla slagit till. Lever i dvala hela dagen och kommer faktiskt inte ihåg något som hände denna regninga lördag.

Söndag - Samma visa som under lördagen. Feber, ont överallt, ingen röst, väldigt irriterad och öm hals. Det enda jag kommer ihåg från denna dag är att kattens ägare ringde och hämtade henne. Fatta vilket trauma... Jag är både sjuk och blir av med min älskade katt... Jävla skitsöndag.

Måndag
- Kravlar mig ur sängen kl 05,30 och förbereder inför första skoldagen. Tar mig igenom hela skoldagen med 3 paket halstabletter, 6 alvedon och en powernap när jag kraschar i soffan hemma. Sen ut till stallet och för att försöka rida. Gick sådär, blev åksjuk (!!!!!!!) efter bara några minuter, mådde jätteilla och blev helt snurrig så det blev bara lite skritt och travarbete innan jag gav upp.

Tisdag
- Vaknar med feber, halsont, och den där allmäna sjukdomskänslan. Drack en liter kaffe och traskade iväg till skolan ändå. Upptäckte när jag kom till första lektionen, Psykologi C, att jag hade absolut ingen röst alls! Vilket sög, eftersom vi skulle ha en diskussionslektion hahahah... Mådde bajs hela dagen och kunde knappt tänka och somnade såfort jag kom hem.

IDAG - Är tillbaka på söndagsstadiet. Feber, ont överallt, sjukt ont i halsen, massa slem överallt, huvudvärk, knappt någon röst alls. Idag har vi bara en föreläsning kl 14,00 så ska försöka tillfriskna lite tills dess. Imorgon ska jag passa två barn dessutom, så måste se till att bli frisk tills dess.

Är väldigt sugen på att åka tillbaka till Plataniás och leta upp den rackarn som smittade ner mig.....

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha bara köra på då! Tack så mycket. :D Kram

2011-08-31 @ 18:14:37
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0