party f r e a k


från båten i söndags

Vilken going dag detta varit...

Har inte sovit en blund ute hos Andrea då hon sover i -14° med en fläkt som låter värre än när far min provar trummor. Sen, på vägen hemåt, kom en go norrman och frågade mig vilket spår tåget gick från. Jag vet inte vad som flugit in i örat på mig så när han den 12 gången fick det intelligenta svaret "va?" kom en liten tant, klappade mig på axeln och svarade honom.

Ich don't talar nörska.


Sen när jag kom hem hade det utbrutit ett smärre krig där, ligger skit och skräp, ÖVERAAALLT! Gaah, mammaskada, men alltså jag klarar inte av att det är skit överallt, speciellt inte när det inte är jag som släpat fram all disk. Så, jag spenderade tre timmar med att städa, i 28° värme (inomhus..!!!)

Go dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0