busy woman

Today is the day!
.
Nä, men ska strax hoppa på bussen ut till Trollhättan för att gå på en kurs. För ungefär 2 månader sedan anmälde jag mig dit, och nu börjar jag känna att, tja... Det ska väl bli kul?
.
Det är såklart en porträttkurs, med inriktning blyerts som jag tror kommer passa mig bra.
.
Man är ju aldrig, ALDRIG, fullärd. och tydligen så ska hon som har kursen vara helt fantastiskt duktig så det ska bli oerhört spännande. Är dock rårädd att det ska vara jag och en hög med äldre damer där... Hahaha, risken finns vill jag lova...
.
Nu är det bråttom, så hej hej!
.
.

Kommentarer
Postat av: Helen`s Fashion

Hei Fin Blogg:)

Har du lyst til å få masse flere lesere på bloggen din? Klart det:)) hvem vil ikke det.

Her er en link til en side som du kan registrere deg gratis og ingen forpliktelser eller reklame.



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=helensaevik



Det funker, bloggen min fikk mange flere lesere iløpet av kun få dager:)) Dette bør du prøve:)

Ta deg gjerne en tur innom bloggen min også:)

Takk:=)

2010-11-18 @ 17:33:02
URL: http://helensaevik.blogg.no
Postat av: Kajsa Maria Gud Ohlsson

KOLLAKOLLAKOLLA. Jag KÄNNER henne som har gjort dem. jag KÄNNER HENNE! Jag känner hon på bilden också. JAG KÄNNER DOM!

2010-11-19 @ 13:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0