The brain keeps working seven minutes after the heart dies. I have six minutes left to play with you.

A NIGHTMARE ON ELM STREET
.
Satan. jag kan inte säga att filmen var dålig, men inte heller var den kanske det bästa jag sett. Men helt klart sevärd! 
.
Men nu är det ju såhär...Sofia på skräckfilm? Eh, trots att jag fick sitta bredvid pumpade Andrea och nästan starka Christopher så kanske ett litet skrik lyckades rymma. Eller kanske två..tre.....elva... 
.
Jag måste träna på att knipa lite tror jag haha..! Men när det är sånnadär pop-up filmer där saker hoppar fram utan förberedelse, då pallar jag inte.
.
.
Så nu är det dags att sova, efter att ha sett en film där folk mördas blodigt i deras sömn.
.
.
- Who are you?
- I'm your nightmare
.
DON'T FALL ASLEEP

Kommentarer
Postat av: EMELIE

ååh fyfan sicken film :O usch, nästan så man vill se den :S haha

2010-05-16 @ 10:31:16
URL: http://empobabe.blogg.se/
Postat av: sofie

hahaaha, förstör filmen för alla ;o

2010-05-16 @ 20:17:24
URL: http://speroihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0