magsjuka is the shit

Ibland är man så glad för arv. Åh, dessa underbara arv. Tack mammas dominanta anlag till känslig mage! Det räcker med att jag äter något som inte är så bra, eller som har lite elaka bakterier så får jag matförgiftningssymptom. Tur mamma har sin medicin iallafall som man kan sno lite av. 
.
Jag visste att mina gamla lärare skulle försöka förgifta mig...hahaha....
.
Efter att besökt toaletten ungefär fyrtielva gånger i natt börjar jag äntligen känna mig lite mänsklig igen, bara lite kramper och illamående just nu. 
.
Min bensin denna dag har bestått utav enbart Coca Cola (avslagen, of course) samt Proviva. Jag vet vad ni tänker, ett helt överskott av proteiner! Naah.
.
Ska ha engelska nationella i morgon, på eftermiddagen. KAN INTE MISSAS

Kommentarer
Postat av: EMPO THA BEST

du kanske är gluten? :O

.

kommer du till skolan i morgon? :D jag gör!

2010-05-18 @ 17:59:40
URL: http://empobabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0