15 MAJ

Idag är ingen vanlig dag, nej, idag ska vi fira de mäktiga, och de visa.

GRATTIS ALLA SOFIAOR PÅ NAMNSDAGEN!

Sophia är av grekiskt ursprung och kommer från ordet Σοφία som betyder "vishet".

I min familj firar vi alltid namnsdagen lite extra, med frukost på sängen, hissad flagga och tårta... Lite extrema? Ja för tusan haha.

Ikväll blir det även specialgott att äta, nämligen min favoriträtt kärnknöl (kött som är ungeför som rostbiff fast saftigare) och potatisgratäng.

Otur dock att jag om någon timme åker till Göteborg för att se "Terror på Elm Street" tillsammans med brudar och gubbar. Kommer hem någongång runt 23,00 och får äta då istället.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: sofie

räknar mig till dem :o grattis

2010-05-15 @ 19:15:18
URL: http://speroihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0