sunday

Vilken röra.

Sen mitt rum började ta in vatten och en hel vägg + fönster gick åt fanders fick vi ju ta ner halva väggen och låta den torka och har nu börjat ordna till det igen vilket betyder att det är skit ÖVERALLT!

När jag skulle sova igår vände jag på mig och hittade plötsligt en spik och 12 stickor trä. Detta upprepades varje gång jag rörde mig i sängen, god sömn?

Jag och pappa ska även börja trimma inför Beach 2010, vinnaren som går ner mest får ett pris så fint att vi inte kommit på vad det ska vara än. Nu...jäääävlaaaar!

Men först, försöka få igång moppen så att man kan ta sig till gymmet på 5 min istället för 25 min, cya!

Kommentarer
Postat av: EMPO THE BEST

ooh, får man vara på tävlingen :D haha

2010-03-21 @ 14:06:33
URL: http://emeliealdegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0