PI-dagen

Åh, är inte sovmorgonar något av det bästa som finns? Jag är banne mig expert på att sova länge, en riktig talang!

Igår efter att farmor åkt satte jag mig och såg klart på City of Angels, åh en sån sorglig film! Men riktigt bra, se den!

Jag satte mig även och skissade klart min bild jag jobbat på i typ 3 dagar men nu är det ju håret kvar... Jag lovar, det finns inget värre än hår att teckna!

Denna gubben jag gör får iallafall inga händer då det är en close up på hans ansikte. Mamma aka konstnären själv tycker jag ska strunta i håret och bara göra några streck som indikterar på att det finns hår där uppe, men de får ens egna fantasi hitta på.

Funderar på att fota och lägga ut här, men då får ingen klaga, hehe, jag har ju kämpat i 3 dagar med blyertspennan!

Kommentarer
Postat av: En modells liv

Ja dte är jätte kul :) Jo mig är det toppen :D



Kan vi lägga till varandra på bloglovin?

2010-03-14 @ 12:02:50
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0