fika

Okej, ärligt talat så gick provet sämre än vad jag trodde det skulle gå... Men, det vara bara ett delprov, så det får gå ändå.
.
Efter skolan gick jag runt på stan, bytte lite kläder som inte var bra, köpte skolmaterial och nagellacksborttagning. Min borttagningssoppa har försvunnit så jag försökte med bensin, vilket inte fungerade... Men nu ska det bort!
.
Satte mig mitt på torget (eller ja, utanför Rådhuscafét på en av deras fikastolar) och tecknade lite medans jag väntade på att tiden skulle gå. Skitkul enda tills jag upptäckte att det satt folk i fönstret precis bakom mig (jag satt mot väggen) och kollade på det jag tecknade. Drog därifrån ganska fort...
.
Mötte upp Kajsa och Andrea på Cactuz och nu har vi en plan för Linda, underbart!
.
Nu, inget plugg, bara TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0