cyklarN

Igårkväll när jag kom ut till Ida och gänget bjöds det genast på mat, kladdkaka och kubb, chillidill! 
.
Efter två omgångar kubb och lite undanplockning stack vi ner i källaren för att kika på film men det slutade med att Andrea, jag och Ida hoppade på varsin cykeln, lämnade Kajsa och Ronja kvar i huset och cyklade in till Uddevalla klockan 22,30....
.
Varför? Vi ville desperat ha godis. Hehe.
.
Så vi cyklade runt i Uddevalla och försökte hitta ett öppet place och kom tillslut till en bensinmack som hade öppet där det inköptes godis (jag köpte en surbilarpåse, väärt). 
.
Cyklade senare hem igen, och var då hemma klockan 01,00. 
.
Så, vi cyklade 2 mil mitt i natten för lite godis
.
Är det sommar, så är det sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0