brownish

Alltså...dagen...HAHA!
.
Börjar med att min skitbuss ner till kampenhof inte dyker upp. Missar bussen ut till Halinden och satsar på tåget istället med hjälp av mamma med bil. 
.
Gasar iväg och hamnar precis bakom bussen jag missade från kampenhof. Big lol. Den rackaren var alltså också försenad. Men jag lyckades ju då iallafall komma med den och allt ter sig gott.
.
Tills BÄGGE tjommepojkarna meddelar att de inte kan komma.
.
Yes, jag och Emelie åkte ut till Ramsviksvägen, gick 10 kilometer för att bada på en strand när det tydligen var bättre väder hemma hos oss utan sällskapet vi planerat att få med. 
.
Bullar hade vi iallafall, så det blev en till mig och sju till Empo. Inget negativt kommer utan lite positivt.

Kommentarer
Postat av: EMPO THE BEST

HAHAHA, fan så gött dom satt!

2010-07-03 @ 18:57:28
URL: http://empobabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0